Tuesday, August 7, 2012

Kenapa OLALAJUON??

Ye la kan... Kenapa ek aku pilih nama Olalajuon neh? bukan ke Juon tu hantu korea yang seram2 sejuk tu... yang muka putih melepak rambut panjang mengurai pastu jalan merangkap... eeiii seramnya... seram2 pon aku pakai gak nama Juon tu... cuma aku komersial kan sket namanya... aku buh le Olala supaya rasa lagi sedap .... kunun la tu.... hehehe...

Aku pilih nama Olala Juon ni sebab aku dah tak tau nak amek nama apa.... tibe2 jek terpacul nama tu di kotak pemikiran aku.... agaknya aku pon lebih kurang Juon la kot... hahahahah... tapi Ada aku Kesah? Janji aku bahagia walaupon nama dia mcm tak brapa nak sedap...

ni le muka antu Juon tu... takot tak? huhuhuhu...


yang ni anak Juon kot... aku pon ala2 lupa dah citer ni sbb masa tengok tu aku tutup mata... ngeeee....:p



sekian, wassalam....

No comments:

Post a Comment